Olisin tullut lisäilemään kuvia valmistuneista käsitöistä, mutta tietenkin ovat menneet katoamaan johonkin! No, lisäilen sitten jos joskus löytyvät.

Kesä on mennyt nopeaan, molempien sisaruksieni pikkuiset ovat jo syntyneet ja saaneet nimensä. Veljeljeni kaunis tytär sai seuraajakseen serkuslaumaan siskoni pikkuruisen pojan. Meillä sitten seuraavana vuoro syksymmällä. Päätimme ennen syntymää käydä maistraatissakin, että minäkin olenn nyt sitten rouvasihminen :) Ensikesänä sitten jotain juhlantynkään siihen liittyen.

Muuten viikot ovat kuluneet ulkoillen, mökkeillen ja kesän juhlissa kierrellen. Masua kasvatellaan jo viikolla 32+1, onneksi tahti on sitten ensimmäisten viikkojen hidastunut roimasti! Ihan tyytyväinen olen kun ei kauhean jättimäisen pallon kanssa tarvitse hellepäivinä tuskailla :)

1248454773_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lapset jo kovasti odottavat tulevaa pikkusisarusta. Esikoinen muistaa aina mainita että "kohta olen 4-vuotta. Sitten kun on mun synttärit, minun vauva syntyy!". Minulla ei ole vielä mikään kiire sen suhteen.. Ihan liian nopeaan on taas kulunut tämäkin raskausaika! Enemmänkin odotan kun Esikoinen kuukautta ennen vauvan syntymää aloittaa iltapäiväkerhossa, minun iso tyttöni! Vielä isompien ryhmässä.

1248454937_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vauhtikaksikko toivottaa kaikille hyvää kesää!! Minä yritän pysyä näiden perässä ja jatkan hiljaiseloa blogin suhteen.