Ei kai tämä kovin paljoa ero tavallisesta sunnuntaista. Ravintolassa käytiin jo eilen syömässä ja tänään on vaan löhötty, eli isyys istuu koneella ja minä ritän leikkiä lasten kanssa leikkejä missä minun roolini on maata silmät kiinni peiton alla :) Naapurikin kävi soittamassa ovikelloa, teidän vauva itkee pihalla. Se siitä 100% luotttavasta itkuhälyttimestä.

Vähän sain huovutettua hauki-on-kalaakin, kunnes katkaisin viimeisen huovutusneulani sen sisuksiin :/

1053135.jpg

 

Lueskelin tuossa Hanskun blogia ja ihastelin kirppislöytöjä, tuli halu muistella omaakin parin viikon takaista reissua kirpputorille. Muutamia oikein aarteita löysin.

Keräilen nurkkiini erinäisiä isoja kannellisia lasipurkkeja, erityisesti Riihimäen lasi on mieleen. Sitä löytyy vaan niin huonosti kannella varustettuna, yksi hyvä kuntoinen yksilö mukaan kuitenkin tarttui. Isompi purkki tuntematon ja ihana emalinen kiinalaisaiheinen kulho.. Ei liian montaa euroa köyhdyttänyt meikäläistä.

1053146.jpg

Kankaita.. Yhden kankaan myyjä kysyi tiedänkö jo mitä siitä teen!!! Hah, minäkö ostaisin kankaita tarpeeseen! :D Sinisävyisestä tein kivan huivin päähäni kun ei isoa pätkää tarvinnut uhrata.. Taisin vaan jo jättää sen veljelleni.. (Siihen pahuksen ihanaan vanhaan pappilaan mitä nykyään asuttavat! Mun on SAATAVA se/vastaava talo!!!!)

1053127.jpg

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä, punaiset nukenvaunut 8 EUROA!! Ja huomaa miten taydellisen samanlaiset vaunut Eliaksella on!! (eikä muuten näidenkään hinta aikanaan ollut paha: 70e!) :) Oih, mä olen niin rakastunut vieläkin! Voidaan käydä koko perhe kävelyllä, minä työnnän Eliasta ruskeissa retrovaunuissa ja Lumi työntää nukkea omissa punaisissaan! <3

1053139.jpg

 

Kovasti tuli halu päästä kirppikselle pian uudestaan! Kankaita taas "tarvitsisi".. olisi ihana löytää vaikka jotkut verhot!!

Nyt siirryn nauttimaan hetken hiljaisuudesta. Elias nukahti tähän maitoautomaatille ja Lumi lähti mamman mukaan johonkin kyläilemään.